Najczęstsze pytania > Zamówienie
• Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Termin dostawy możesz sprawdzić po zalogowaniu do Twojego konta w zakładce zamówienia, kliknij tutaj: MOJE ZAMÓWIENIA
Klikając w opcję „Sprawdź szczegóły” znajdziesz termin planowanej daty dostawy. Najczęściej jest on podany w formie przedziału czasowego. Niestety, nawet my nie możemy przewidzieć dokładnego dnia dostawy ponieważ jest on uzależniony wielu czynników.
Dzień (roboczy) przed wydaniem paczki do doręczenia otrzymasz od nas powiadomienie sms i email o nadaniu paczki.
• Czy mogę wymienić albo dodać produkt w zamówieniu, które nie zostało wysłane
Niestety, wymiana lub dodanie kolejnych produktów do zatwierdzonego zamówienia nie są możliwe.
Jeżeli wybrane produkty wciąż są dostępne w ofercie, możesz utworzyć nowe zbiorcze zamówienie. Po jego zatwierdzeniu, prześlij nam numery wcześniejszych zamówień, abyśmy mogli je anulować. Anulacja jest możliwa dopóki Twoje zamówienie nie zostało przekazane do skompletowania i wysyłki. Informację o statusie anulacji zamówienia otrzymasz w formie wiadomości e-mail.
Jeśli anulacja nie będzie możliwa, możesz skorzystać z 30 dniowego prawa do zwrotu towaru lub odmówić przyjęcia przesyłki.
• Czy mogę anulować zamówienie?
Możliwość anulowania zamówienia jest uzależniona od aktualnego etapu jego realizacji. Jeśli produkty z twojego zamówienia są już na etapie kompletowania, niestety rezygnacja nie będzie możliwa. Abyśmy mogli sprawdzić czy rezygnacja jest możliwa wyślij nam wiadomość na pomoc@limango.pl..
• Dlaczego czas oczekiwania na dostawę może być dłuższy niż w innych sklepach?
Część produktów, które dostępne są w limango, nie znajduje się w naszym magazynie – w ramach promocji produkty są zamawiane po zakończeniu oferty bezpośrednio od naszych partnerów. Przygotowanie dostawy, jej transport do magazynu i wysłanie zamówień może zająć ok. 2-4 tygodnie. Termin realizacji zamówienia jest zawsze wskazany w szczegółach oferty, w koszyku oraz podsumowaniu zamówienia.
• Czy mogę połączyć zamówienia?
Połączenie zamówień złożonych w różnym czasie (nawet w przypadku tej samej kampanii) ze względów logistycznych nie jest możliwe.
• Czy mogę zmienić termin dostawy zamówienia?
Nie mamy możliwości przyśpieszenia lub opóźnienia wysyłki dla poszczególnych zamówień. Dokładny termin wysyłki jest uzależniony od naszego dostawcy.
Jeśli wybraną formą dostawy jest kurier DPD, w dniu dostawy otrzymasz powiadomienie sms, dzięki któremu możesz przełożyć termin dostawy o kolejne trzy dni robocze. Prosimy o skorzystanie z tej opcji.
• Czy mogę zmienić adres dostawy?
Zmiana adresu dostawy zamówienia jest możliwa dopóki nie zostało ono przekazane do skompletowania i wysyłki. Aby sprawdzić możliwość zmiany adresu skontaktuj się z nami mailowo pomoc@limango.pl (w treści wiadomości wskaż numer zamówienia oraz nowy adres dostawy). Potwierdzenie zmiany adresu lub informację o braku takiej możliwości otrzymasz od nas w osobnej wiadomości. Możes zmienić zarówno adres dostawy kurierskiej jak i wybrać inny paczkomat lub punkt pickup.
Jeżeli zmiana adresu nie jest już możliwa i wybrałeś dostawę firmą kurierską DPD, możesz przekierować paczkę po jej nadaniu. W dniu doręczenia Klienci otrzymują maila DPD- PREDICT, dzięki któremu mogą online zmienić datę lub godzinę dostawy oraz przekierować paczkę na inny adres.
• Dlaczego nie otrzymałem papierowego rachunku do zamówienia?
Rachunek do każdego z zamówień możesz wydrukować po odebraniu zamówienia. Jest on dostępny w Twoim koncie w zakładce „Zamówienia”. Możesz go zobaczyć klikając tutaj ->MOJE ZAMÓWIENIA a następnie wybierając „Szczegóły zamówienia”. Pod produktem znajdziesz opcję „Wydrukuj rachunek”.
• Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Zamówienie faktury VAT na firmę możliwe jest tylko w trakcie składania zamówienia. Dane do faktury należy uzupełnić w koszyku – formularz dostępny jest po kliknięciu w przycisk „Chcę otrzymać fakturę”
Wystawienie faktury VAT na firmę po złożeniu zamówienia nie jest możliwe.
Po zatwierdzeniu zamówienia, w którym nie została zamówiona faktura firmowa, może zostać wystawiona faktura na dane osoby fizycznej.
Zamówienie faktury na osobę fizyczną jest możliwe po odbiorze całego zamówienia. Opcja ta jest dostępna w zakładce Moje zamówienia > Szczegóły > Zamów fakturę.
Na dokumencie wyszczególnione zostaną wszystkie produkty z zamówienia.
Powiadomienie o wystawieniu dokumentu w wersji elektronicznej zostanie przesłane mailowo, do maksymalnie 15 dni od daty dostarczenia zamówienia lub przesłania prośby o fakturę. Faktura będzie dostępna do pobrania w zakładce Moje zamówienia > Szczegóły > Pobierz fakturę.
UWAGA: Zakup firmowy na fakturę VAT nie jest zakupem konsumenckim, zwrot towaru nie jest możliwy.
• Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Złożenie zamówienia jest możliwe tylko za pośrednictwem strony limango.pl. To naprawdę proste! Na początek dodaj wybrany przedmiot do koszyka a następnie podążaj za wskazówkami na każdy z trzech etapów procesu zakupowego. Po podaniu adresu, wyborze formy dostawy i rodzaju płatności pozostaje Twoje zamówienie jest już prawie gotowe. Nie zapomnij sprawdzić potwierdzenia złożenia zamówienia, które będzie wysłane na Twój adres mailowy.